BLOGas.lt
Sukurk savo BLOGą Kitas atsitiktinis BLOGas

Kas tai yra ir kam skiriama?

Kiek dar laikysime Jį uždarytą bažnyčioj ir prikaltą prie kryžiaus? Kodėl Jo neparsivedus į savo namus, į savo apvogtą širdį, į bedvasę varganą buitį? Ar negalėtų Jo būti pilna visur - ir džiaugsno ašaroj, ir laše sūraus prakaito, ir meilės nakty, kai kūnas pabunda dieviškajai kūrybai?

Šis puslapis skirtas tiems, kurie yra tikintys, bet nesusideda su jokia religija. Patys to nežinodami, jie atsidūrė arčiau Karalystės už visus kunigus, Rašto aiškintojus ir davatkas. Taip paskutinieji bus pirmi, o pirmieji - paskutiniai (Mt20.10).

 Nors pasaulis su visomis savo bažnyčiomis atmetė Jėzaus mokymą, drįstu
liudyti, kad vis dėlto tai - labai efektyvus būdas atsikratyti daugelio
sunkiausių naštų ir sėkmingai pradėti naują gyvenimą, laisvą nuo
baimių, nerimo, nusivylimo ir pačių baisiausių priklausomybių, netgi
tokių, kaip alkoholizmas.

Kas tikisi šioje svetainėje rasti stabų, smilkalų ir magiškų ritualų aprašymus, tam geriau grįžti atgal. Aš liudiju, kaip mane gelbėjo Jėzus, kuris tai darė iš meilės, laisva valia, nepaveiktas magijos ir be kunigų leidimo.

Turėjau viską ir netekau nieko. Atrodo - kylu, o pamačiau, kad kristi nebėra kur. Nugyventa vos pusė, o gyvenimo jau nebėra. Tada Jis pasiūlė: o gal norėtum pabandyti dar sykį?

Rodyk draugams

Komentarai (21)

Nefera2006-12-04 13:23

Labai idomus blogas

vienaragis2006-12-05 23:35

Liudijimas - gerai, bet nereiktu uzsidaryt nesusipratimuose.

Petras2006-12-06 11:39

Užsidaryti? Tau, Vienaragi, atrodo, kad aš uždaras?

Darius2006-12-26 00:17

Šiandien pamačiau jūsų blog'ą, ir nusprendžiau parašyti. Puiku, kad įtikėjote Jėzų, ir jei seksite tikrai juo - anksčiau ar vėliau jis atves jus į kokią nors vietinę bendruomenę, kurioje bus kažkokia struktūra, vyresnieji, apeigų, tarnavimo forma ir t.t. - žodžiu religija (beje pats žodis religija taip aprašomas tarptautinių žodžių žodyne: religija [lot. religio – pamaldumas, nuolankumas, šventumas]). Ilgą laiką lankau Tikėjimo Žodžio bendruomenę, ir pradžioje aš buvau labai nusiteikęs, prieš religiją, kaip mirusią, jos tarnus, kaip veidmainius ir t.t. Bet laikui einant, aš matau kad religijos klausimas, kaip ir daugelis kitų klausimų nėra toks trivialus, yra daug niuansų, terminų subtilybių. Kuo toliau, tuo mažiau norisi kategoriškai tvirtinti, nes labai dažnai toks tvirtinimas yra labai paviršutiniškas ir nebrandus. Kai geriau pasigilini, pamatai, kad tradiciniai krikščionys turi savo privalumų, tvirtą ir metų patikrintą tradiciją, kurią laiko vertybe. Na o charizmatiški krikščionys turi degančią širdį. Tačiau visi mes turime kažkokių problemų, vienaip ar kitaip esame silpni. Tačiau taip norisi, kad visi krikščionys ieškotų, ne kas juos skiria, o kas jungia, nes juk mes visi turime ta patį pamatą, kelią, gyvenimą - Kristų, o jei pažįstame Dievą - visgi tik iš dalies, todėl jei kitas pažįsta jį kitaip, ar tai reiškia, kad visai jo nepažįsta. Vienybėje ir meilėje mes galime vienas kitam daug duoti ir vienas kitą praturtinti.

Tokios mintys man kilo paskaičius jūsų blog'ą - jei ką parašiau ne taip, atleiskite.

Petras2006-12-26 18:50

Tikiuosi, Dariau, kad Jėzus, kuris atėjo mūsų tikėjimo vaduoti iš religijos gniaužtų ir dėl to religijos lyderių buvo taip žiauriai nužudytas, apsaugos mane ir nuo vadinamosios "Tiesos žodžio", ir kitų neseniai išdygusių, taip pat nuo seniai išbujojusių bet tiesos monopolį jau praradusių religinių organizacijų.

Visus žmones galėtų suvienyti Jėzaus mokymas, tačiau juos vis skaldo religijos. Ką daryti?

Atsakysiu tavo maniera: jeigu tu, Dariau, imsi savo akimis skaityti Gerąją naujieną, ir tu pradėsi sekti Mokytoju, o ne tam tikros sektos ideologija. Tarp mūsų atsiras daug kas bendro. Žinoma, dėl bendro išprusimo galėtum pasidomėti ir religijotyra, o ne pasikliauti trumputėmis žodynų formulėmis. Tai irgi būtų akstinas tam tikram bendrumui kilti, bet svarbiausia, aišku, yra Jėzaus mokymas.

Anonymous2006-12-30 12:08

Darius rašo apie charizmatų "degančias širdis", bet teisingiau būtų sakyti "sektantų blizgančios akys". Kas yra susidūręs su tais kietakakčiais, tas supras, apie ką aš kalbu.

Keistas Duetas2007-03-14 17:12

Jus tikras saunuolis,zmogus,kuriuo zaviuosiu.parasykit man ka nors i : monako@micro.lt

Petras2007-03-14 19:31

Savo puslapiui galite "pasiskolinti" mano darbų. Jeigu prie jų dėsite šio puslapio nuorodą, nebus jokia vagystė. Mano adresas dargis@splius.lt

Redagavo Petras 2007-03-14 19:33

Tomas2007-08-29 17:15

As dziaugiuosiu,kad yra tokiu nuosirdziai Jezu liudijanciu zmoniu. Tai yra puiku. Bet noreciau pasakyti,kad religija nera jau taip blogai kaip Jus ja aprasote. Juk pats Jezus yra pasakes : "Valgykite mano kuna ir gerkite mano krauja ,kuris uz jus ir visus isliejamas nuodemems atleisti.Tai darykite Mano atminimui". Taigi,Jezus negali buti VISISKAI nusistates pries religija,nes kaip gi kitaip zmogus gali priimti Kristaus Kuna nei per Sv. Misias? Ir dar Jezus ,pasiusdamas apastalus pasake,kad kam atleisite nuodemes,tam jos bus atleistos,kam sulaikysite - sulaikytos. Argi ispazinciu pavidalu to dabar nedaro apastalu palikuonys -kunigai?

Petras2007-08-31 16:26

Nekvailiok, Tomai, neapsimesk idiotu. Negi Jėzus laikė mišias, kai pasakė, kad duona yra jo kūnas, o vynas - jo kraujas?

Jėzus neatlikinėjo jokių magiškų ritualų - jis paprasčiausiai su mokiniais valgė, gėrė ir sakė, kad maistas yra jo kūnas, o gėrimas - jo kraujas. Jis neliepė paversti duonos kūnu, o vyno krauju, kaip tai išdarinėja apsišaukėliai Dievo "tarpininkai". Jis sakė: duona - YRA mano kūnas, vynas YRA mano kraujas. Ką čia dar pavertinėti? Kad sukčiai kunigai galėtumėte mulkinti žmones neva turį magiškų galių?

Ir ne savo priešams kunigams Jėzus sakė: kam atleistite nuodėmdes, tam ir danguje bus atleista. Ne, jis tai sakė ne kunigams, kurie jį laikė velnio spsėstuoju, jis tai kalbėjo paprastiems savo mokiniams. Mums, visiems Jėzaus mokinams, kurie tikime jo mokslu, tie žodžiai tabegalioja ir šiandien. Kam mes atleidžiame, tam atleidžia ir Dievas.

Beje, mums, Jėzaus mokiniams, tebegalioja ir Jėzaus paliepimas valgyti jo kūną ir gerti jo kraują. Todėl, valgydami duoną, visada prisiminkime, kad valgome Jėzaus kūną, gerdami vyną žinokime, kad geriame Jėzaus kraują.

Būtų gerai, kad nepasiduotume sukčių apgaulei ir nepamirštume, kad būtent jie - kunigai, Rašto aiškintojai (tų laikų teologai) ir jų pakalikai fariziejai (tų laikų davatkos) išjuokė mūsų Mokytoją, pasmerkė jį tokiai baisiai mirčiai. Jie - kunigai, Rašto aiškintojai ir davatkos - ir šiandien tebėra pikčiausi Jėzaus priešai. Žiaurieji religijos vilkai gali pavirsti bet kuo - ir inkvizitoriais vienuoliais, ir vienuoliais kryžiuočiais, ir misionieriais indėnų skerdikais. Jie visada - Jėzaus budeliai.

Anonymous2007-09-24 20:09

Pries dvejus metus mane irgi Jis isgelbejo. Jo Baznycioje atradau ramybe ir Jo artuma. Jo kunigu padedama ir savo maldomis ir bendravimu su kitais tikinciaisiais einu pas Ji. Kaip gaila, kad as davatka pagal Jusu poziuri. Tai kur gi ta taika, kai mes vieni kitus sitaip vadiname. Tai juk pyktis ir jo nesimas i pasauli. Kaip mes meldziames per sv. Misias: "ir suteik mums zadeta ramybe ir vienybe".

Petras2007-09-24 21:23

Tiesą sakant, nelabai svarbu, ko jūs ten padedami kunigų ir sukdami rankose rožinius, meldžiate sinagogose, gatvių kampuose ar per savo mišias. Kur kas svarbiau, ką iš tiesų darote.

"Kai meldžiatės, nebūkite kaip veidmainiai, kurie mėgsta melstis, stovėdami sinagogose ir gatvių kampuose, kad būtų žmonių matomi. Iš tiesų sakau jums: jie jau atsiėmė savo atlygį, - perspėja mano Mokytojas. - Kai meldiesi, eik į savo kambarėlį ir, užsirakinęs duris, melskis savo Tėvui, kuris yra slaptoje, o tavo Tėvas, regintis slaptoje, tau atlygins viešai. Melsdamiesi nedaugiažodžiaukite kaip pagonys: jie mano būsią išklausyti dėl žodžių gausumo…" Mt 6,5 - 8

Pilkasis2007-11-05 14:22

mano manymu,kunigai nera tokios jau neigiamos asmenybes,kaip Jus cia juos nupiesiate. Kunigai juk nori gero visiems. Na ,ir tarp kunigu yra veidmainiu ir t.t. Bet juk ne vii kunigai tokie. Jums lengva kalbeti,kai jusu nespaudzia vyresnybe(valdzia ar baznycia). Juk patys zmones nori to pompastiskumo,isdidumo baznyciose,kad jo butu grazios ir pan. O kaip jus pats? ar einate i baznycia? ir kur jus atradote Jezu?

Petras2007-11-05 20:08

O kur tu radai mano parašyta, kad visi kunigai yra tokie jau blogi? Aš apskritai nelinkęs vertinti nepažįstamų žmonių asmenybių - tik tuos, kuriuos pažįstu. O pažinojau keletą įdomesnių asmenybių - tarkim, kad ir keistuolį buvusi Kaltinėnų kleboną Petrą Linkevičių, kurį jo viešpats Telšių vyskupas vos nesumynė į mėšlą.

Ir apskritai esu linkęs vadovautis savo Mokytojo nurodymu ir teisti ne žmogų, bet jo piktus darbus. Todėl nesiryžčiau pasmerkti nė vieno kunigo, netgi inkvizitoriaus ar inkviziciją įsteigusio popiežiaus, bet visada smerksiu pačią kunigystę kaip kliūtį žmogaus kelyje link Jėzaus ir inkviziciją, kaip nusikaltimą žmonijai ir Dievui. Lygiai taip pat smerkiu girtavimą, bet nepasmerksiu nė vieno savo brolio alkoholiko, smerkiau ir smerksiu narkomaniją, bet visada ginsiu narkobiznierių auką narkomaną.

Ar reikia pasakyti aiškiau?

O kai manęs klausi, ar aš einu į bažnyčią, tai pirmiausia norėčiau žinoti, kokią bažnyčią turi galvoje? Ar tik ne tą, kuri nuo grindų iki lubų prikrauta stabų, kur pardavinėjamas mano Mokytojo kūnas ir kraujas?

Vasaros Antradienis2007-11-07 16:47

As daznai pasiskaitau Jusu Blog'a. Be viso tikejimo,as dar pastebejau ir tai,kad jus esate issilavines ir protingas zmogus. Gerai. Tai jau suteikia pasitikejimo.Man teko matyti nemazai zmoniu,kurie,kaip jus skelbia Jezu be religijos. ir visi jie tokie geri,silti. manau,kad jus toks pat. Ar bent panasus. toliau…gerai,kad nepatingite atsakyti i beveik visus komentarus.tai irgi teikia rimtumo ispudi. Perskaiciau,kad jums nepatinka kunigai (ne patys zmones,o"profesija"). bet juk pilna labai geru kunigu ,kurie nori tik daugiau sielu isgelbeti,o ne pinigu susisluoti. Tiesa , norejau paklausti kiek zmoniu atvertete tikejimui? O kiek kunigu atverte?

Petras2007-11-07 20:35

Ačiū, Antradieni, už komplimentus.
Taip, aš sutinku, kad tūkstančius, milijonus žmonių kunigai atvertė į stabmeldystę, patraukė juos prie magiškų rutualų, išmokė tarnauti "šventiesiems tėvams" bei kitiems ganytojukams, kuriems draudžia tarnauti Jėzus, bei daugelio kitų Dievo draudžiamų dalykų jie išmokė.
Aš nesiruošiu su jais lenktyniauti.
Aš nelenktyniauju nei su šių laikų Rašto aiškintojais - teologais, nei su šiandieniais fariziejais - davatkomis, nei su kitais Jėzaus priešais.
Atkreipiu dėmesį - kalbu apie kunigus kaip apie tam tikrą luomą, profesiją. Kunigystė po Jėzaus atėjimo yra kliūtis link Dievo, tai niekam nereikalingas, parazitinis tarpininkavimas, prieštaravimas Dievo valiai, kitaip sakant, nuodėmė. O nuodėmė yra naikintina, jos turim nekęsti.
Vėl atkreipiu dėmėsį - nekęsti turime nuodėmės, o ne nusidėjėlio. Jėzaus mokiniai negali elgtis taip, kaip elgėsi katalikų bažnyčia, naikinusi "eretikus". Jeigu nekenčiu kunigystės, dar nereikškia, kad nekenčiu kunigų.
Lygiai taip pat nekenčiu girtavimo, bet nesmerkiu nė vieno alkoholiko. Tiesą sakant, man atsibodo tai kartoti ir kalti religingiems žmonėms į galvą, kad nusidėjėlis ir nuodėmė nėra tas pats. Kas nenori - vis tiek neišgirs.
Ar gali tarp kunigų būti puikių žmonių?
O kodėl negalėtų?
Juk ir girtuokliai ne tik žudo save - jie daro ir kažką gero, vagys ne visą laiką vagia, net pedofilai turi žmonėms būdingų savybių.
Tai kodėl neturės kunigai?

Geltonasis Mėnuo2007-12-15 11:28

Kaip supratau beskaitydamas jusu bloga,kad jums nepatinka kunigyste kaip profesija,o ne kunigai patys zmones?

sigurdas | veganas.wordpress.com2008-03-27 13:30

Sveiki,
įdomu paskaityti, ką rašote apie Bibliją, krikščionybę, Jėzų. Aš pats nors ir ne krikščionis, bet man imponuoja Jėzaus skleidžiamos idėjos, jo parodytas pavyzdys, kaip žmogus turi gyventi: taikoje ir meilėje su kitais, atleidžiant, ir pan.
Aš norėjau paklausti jūsų nomonės dėl vieno dalyko: matote, esu vegetaras (tiksliau, veganas) iš moralinių pažiūrų, nes netikiu, kad žmogus gali elgtis su gyvūnais taip, kaip nori. Jėzus mokė meilės ir gailesčio - ir nemažai krikščionių įsitikinę (ne man spręsti, ar teisingai), kad pats Jėzus negalėtų nužudyti jokio sutverimo, ir todėl pats nevalgė mėsos (Internete yra nemažai tinklapių, paskirtų šiai temai - anglų kalba, tiesa). Biblija taip pat sako (vienas Dievo įsakymu): Nežudyk. Dauguma tradicinių krikščionių, žinoma, interpretuoja šį įsakymą kaip „Nežudyk kitą žmogų“; aš, tiesą sakant, priklausau turbūt tiems, kurie traktuoja šį įsakymą lygiai taip, kaip jis yra parašytas, t.y. nežudyti iš viso nieko. Aišku, čia dabar galima pradėti diskusijas, kad augalus irgi žudom, ir pan., tačiau daugumą augalų, norėdami juos suvalgyti, mes nenužudom, o tik pasiimam jų vaisius, o be to, augalai neturi centrinės nervų sistemos, todėl būtų nelogiška kalbėti apie jų žudymą.
Tai va. Ką jūs manote apie tai? Ar tikrai imanoma būti mylinčiu žmogumi, skleidžiant taikias Jėzaus mokymo idėjas, bet kartu kasdien per vakarienę suvalgyti po gabalą mėsos, kuri dar prieš savaitę buvo tuo mielu veršiuku, su kuriuo žaidė mūsų vaikai?

Petras2008-03-27 22:32

Mielas Sigurdai, jūsų klausime matau du klausimus:
1. Ką Biblija rašo apie vegetarizmą?
2. Ką aš manau apie vegetarizmą?

Sakyčiau, šiuo atveju visai nesvarbu, ką aš, paprastas žmogus, manyčiau apie vegetarizmą. Nuo mano nuomonės Biblijos požiūris nepasikeis.

Pirmasis klausimas yra svarbus, jį man yra uždavęs ne vienas vegetaras: kas Biblijoje rašoma apie vegetarizmą?

Atsakymas labai paprastas: Biblijoje apie vegetarizmą nerašoma nieko, žydai valgė mėsą, ir Dievas jiems to nedraudė, negana to, jie aukojo gyvulius pačiam Dievui. Apie tai labai detaliai galima paskaityti Kunigų knygoje.

O kaip Naujajame Testamente? Gal Jėzus uždraudė valgyti mėsą?

Ne, Jėzus nedraudė valgyti mėsos, jis pats šėrė minią duona ir žuvimi, pats valgė žuvį, o prieš paskutiniąsias Velykas nurodė paruošti jam Velykų avinėlį.

Negana to, Naujasis Testamentas netgi praplečia žmonių galimybes maitintis mėsa. Senasis Testamentas draudžia valgyti kai kurią mėsą, tarkim, kiaulieną, o štai Apaštalų darbuose Petras papasakojo sapną, kuriuo metu jam iš dangaus buvo nuleista paklotė su visokiais gyviais ir pasigirdo kvietimas valgyti. Kai Petras atsisakė valgyti visokius roplius kaip nešvarius (Senojop Testamento draudimas), balsas iš dangaus jam liepė valgyti viską ir nieko, ką Dievas sukūrė, nevadinti nešvariu. Nuo to laiko krikščionys neskirsto mėsos į švarią ir nešvarią, kaip tai daro žydai ir musulmonai.

Žinau, kad tie žodžiai nepatinka vegetarams, bet perduodu tai, kas parašyta Biblijoje. Pritariu aš ar nepritariu - yra parašyta taip.

Anonymous2008-03-29 02:42

(Užuodžiau ir aš. Išvaliau. Tupėjo kažkoks bažnytininkas.)

Redagavo Petras 2008-03-29 03:36

A.Š.2008-03-31 00:20

Geros mintys.Tai kažkada pakeitė ir mano gyvenimą. kad tradicinėje bažnyčioje Dievo nėra, seniai aišku. O žmonės… jie gyvena baimėje sulaužyt tradicijas. Dabar tvirtai žinau, kad svarbu suvokti ir liudyti ne Dievo vardą, o jo buvimą ir jo meilę.Viską apgaubti meile, nes tai yra tikra… Kuo daugiau tai suvoks, tuo greičiau įsivyraus gyvenimo pilnatvė

Rašyti komentarą

Tavo komentaras