BLOGas.lt
Sukurk savo BLOGą Kitas atsitiktinis BLOGas

Tikėjimas tarsi uola

Kunigas paima juodą knygą ir laužytu vištgaičio balseliu ima skaityti:

- Brioliai ir sėsiarys, pakliausykite Diavio žiodžio. Jėziūs tiarė: ir nė vienio žiamėja niavadynkite tiavu, nes vianas jūsių Tiavas, kiuris yra diangiuje. Tiaip pat nesyvadynkiate ganytiojais, nes vianas jūsių ganytiojas - Krystius. Tai biuvo Diavo žiodis.

Kunigas persižegnoja ir maivydamasis kalba toliau:

- Dabar, brioliai ir siasiarys, pasimialskimia už švientiajį tiavą Riomos popiažių, mūsų ganytioją vykiupą Bioriutą…

Visi lyg niekur nieko persižegnoja ir meldžiasi už savo šventąjį tėvą, kurį ką tik uždrausta vadinti tėvu, už savo ganytoją, kuris negali būti joks ganytojas… Religingo žmogaus beprotybėje yra kažkas nepakartojamo, kažkas iš tiesų nenugalimo.

Patiko (0)

Rodyk draugams

Komentarai (9)

deimantukas2010-01-22 21:11

Arba tas pats su priesaika: nors biblijoje aiskiom raidem parasyta-NEPRISIEKITE, uolus baznytininkai deda ranka ant biblijos ir sako,-as, Juozukas, prisiekiu tau, Maryte, buti istikimas iki mirties.

Petras2010-01-22 21:15

Viename katalikų tinklalapyje radau tokį kunigo išvedžiojimą: “Taip, Jėzus uždraudė priesaikas. Bet jei yra svarbus reikalas…” Toliau - atvirkščiai Evangelijai.

deimantukas2010-01-22 21:22

Nu jo-cia tai geras. Kitaip sakant, jei yra labai labai svarbus reikalas- galima ir biblija perrasyti :-)))

deimantukas2010-01-22 21:26

Kai yra labai svarbi priežąstis, pavyzdžiui, jei šunelis prikakojo ant ką tik nupirkto persiško kilimo, išimties tvarka galima jį iš pykčio nuskandinti. Po to nulėkti į bažnyčią ir kunigiuks viską atleis.

senė2010-01-22 22:07

Kunigais nesidomiu. Be to, ne visi jie… yra ir normalių. Be to neturiu tikslo su bažnyčia kontaktuoti tik šiaip sau pasisėdžiu jose ir viskas. ( O kodėl man turėtų būti uždrausta pasisėdėti? Gal uždrausta? Gal geriau nulėkti ir alaus prigerti? A?) .Taip taip geriau nulėksiu ir alaus prisrėbsiu, ot nauda bus. Jei jau noriu linksmintis, einu į bažnyčią, o ne į aludę. Vsio.

Petras2010-01-23 12:29

Tipiškas poliarizuoto mąstymo mąstymo pavyzdys. Arba senė eis į bažnyčia, arba į aludę. Kitų kelių nėra. Arba pamaldžiai sėdėsiu bažnyčioje, arba prisigeriu. Štai tokios dvi alternatyvos. Arba tu kartu su manimi eini į bažnyčią, arba man draudi eiti į bažnyčią. Taip mąsto visos mano pažįstamos davatkos.

Iš tiesų tau niekas nedraudia eiti į bažnyčią, eiki, kiek nori. Nežinau, ar senė galėtumei tokį dalyką suvokti, bet, patikėk, jeigu gali: aš neinu į tavo bažnyčią ir seniai nebeprisigeriu. Anksčiau, tiesą sakant, kartais nueidavau, bet ir prisigerdavau iki žemės graibymo. Pažįstu kunigų alkoholikų, su vienu esu girtavęs. Išeitų, tie kunigai nevaikšto į bažnyčią, todėl prisigeria?

Be to, labai įdomu, ką žmogus nori pasalyti, kai netikėtai pareiškia, jog yra normalių kunigų. Aišku yra, o kas sako, kad nėra nė vieno noramalaus? Tačiau kas iš to? Esu girdėjęs, kad ir tarp nacių buvo normalių žmonių, vienas netgi tapo Romos popiežiumi. Išeitų, nacizmas - puikus dalykas?

deimantukas2010-01-23 13:20

Aha-mano vieni pažįstami religiniai fanatikai man nuolat primena,kad gėriau, nes nelankiau bažnyčios. Kai paklausiu jų,kaip ir kodėl nustojau tada gerti be bažnyčios ir negeriu iki šiol, jie man sako,-tu dar palauk,pamatysi,kaip prisigersi vėl. Nebeturiu, ką jiems daugiau pasakyti.
Pažįstu kelis alkašus, kurie nuolat vaikšto į bažnyčią po gerų išgertuvių,-sako jiems po bažnyčios labai gera. Nežinau tada, kodėl juos po kiek laiko vėl pamatau svirdinėjančius.
Nesuprantu, kaip bažnyčia gali įtakoti gėrimą ar negėrimą. Juk aš nusprendžiau negert- ir negeriu.
Kitą vertus, jei kam bažnyčioje yra gerai- tegul eina. Keistas tik jų tos bažnyčios piršimas,- nueik,nueik. na, čia ko gero būtų panašiai, jei aš girtuokliams sakyčiau,- nu negerk,negerk, -juk matai, kaip man gerai yra negert :-)

fff2010-01-26 18:55

piktzdodziaujate, ponas.

Petras2010-01-26 19:27

Tikrai taip, piktžodžiauju. Tvirkinu krikščionis Evangelijos citatomis.

Rašyti komentarą

Tavo komentaras