BLOGas.lt
Sukurk savo BLOGą Kitas atsitiktinis BLOGas

Gėjų parado belaukiant

Lietuviškame internete šį mėnesį netikėtai padaugėjo svarstymų apie homoseksualius santykius, kontraceptikus, oralinį seksą ir kitus baisumus.

Taip atsitiko visai ne todėl, kad Seimas būtų įvedęs mokestį už šiuos dalykus ar kažką panašaus - Lietuvos žmonija užgniaužė kvapą, išgirdusi apie gegužės pradžioje rengiamą seksualinių mažumų paradą, į kurį teiksis atvykti pati (!) Švedijos Europos Sąjungos (ES) reikalų ministrė Birgitta Ohlsson ir dar vienas danų parlamentaras. O čia dar internetinėje žiniasklaidoje pasirodė pokalbis su Lietuvos vyskupų konferencijos pirmininku Sigitu Tamkevičiumi, kuris išdėstė savo ir visos jo organizacijos neigiamą požiūrį į homoseksualizmą, kontracepciją, oralinį, analinį ir kitą ne vaginalinį seksą, kuris prieštaraująs “prigimtiniam įstatymui”.

Šiandien mažai ką gąsdina hierarchų draudimai naudoti prezervatyvus, užsiiminėti masturbacija, oraliniu ar kitokiu “neprigimtiniu” seksu, tačiau lesbiečių ir gėjų tema virtualioje erdvėje beregint sukėlė tikrą širšelį.

Deja, kaip dažniausiai atsitinka su visomis interneto diskusijomis, dalykiniai svarstymai netrunka peraugti į paprasčiausią ginčą PATINKA-NEPATINKA, o argumentus bematant pakeičia tvirti įsitikinimai ir dar kietesni užgauliojimai.

Visgi manau, kad socialinius reiškinius galima analizuoti ir viešai, ieškant dėsningumų, o ne vien deklaruojant savo asmeninius nusiteikimus.

Daugelį metų svarsčiau ir skaičiau apie homoseksualumą, siekdamas suprati, ar tai tik nenormalus, ar ir nenatūralus (prieštaraujantis gamtai) reiškinys.

Bet pirmiau atskirkime sąvokas, kurios masiniuose svarstymuose vartojamos kaip sinonimai, bet iš tiesų reiškia skirtingus dalykus.

Tai, kas normalu ar nenormalu, nustato visuomenė. Kas vienoje kultūrinėje aplinkoje laikoma normaliu dalyku, kitoje gali būti smerkiama. Tarkim, musulmonui normalu turėti kelias žmonas, o krikščioniškuose Vakaruose tai netgi draudžia įstatymai. Lygiai taip pat homoseksualumas mūsų kultūroje laikomas nenormaliu, o štai kurioje nors Pietryčių Azijos tautoje jis gali būti įprastas ir netgi skatintinas dalykas - ypač iki vedybų, kai norima išvengti nepageidautino nėštumo.

Su natūralumu - kas kita. Natūralūs dalykai yra tie, kurie ateina iš gamtos, t.y. jie užprogramuoti mūsų instinktuose. Natūralu valgyti ir tuštintis, nors pastarasis veiksmas mūsų kultūroje laikomas “nešvariu”, “bjauriu”. Natūralu, kad vyrus ir moteris traukia vienus prie kitų, kad jie užsiima seksu. O kaip su homoseksualumu?

Jeigu homoseksualumas - natūralus dalykas, jį turėtume rasti ir gamtoje. Ar tikrai rasime?

Augdamas kaime, aš beveik visą vaikystę ganiau gyvulius. Mano pareiga buvo stebėti ir nepražiopsoti, kada karvės ima ieškoti buliaus. Pagrindinis požymis - jos šoka viena ant kitos ir imituoja poravimąsi. Panašiai elgiasi ir avys, ožkos, o du mano šunys, Kukis ir Mikis, tokiais nepadoriais santykiais dabar užsiima nuolatos, vidury kiemo, po pat mano langais, visai nesukdami galvos dėl to, kaip tai negražu ir kaip “ne pagal prigimtį”.

Žodžiu, ir paviršutiniškų stebėjimų užtenka daryti išvadą, kad patinus gali traukti prie patinų, o pateles - prie patelių. Gamtoje aptinkamas reiškinys laikytinas natūraliu. Štai kodėl pasaulio psichiatrai homoseksualumą atsisako laikyti “liga”, “iškrypimu” ar “anomalija”.

Žinoma, reikėtų išsamesnių stebėjimų, ar visus patinus traukia prie patinų ir kada taip atsitinka. Štai mano šunys, prasidėjus rujai, meta “nepadorius” žaidimus ir taikosi išlėkti į kaimą pas savo tikras panas…

Atrodo, tam tikros gyvenimo sąlygos, tarkime, lytinis badas gali pažadinti potraukį savo lyties padarui. Psichologai teigia, kad žmogui tokia pagunda sustiprėja kalėjimuose, uždaruose kariniuose daliniuose, vienuolynuose, kunigų seminarijose, kur surinkti vienos lyties žmonės, o galimybių kitaip patenkinti natūralų potraukį nėra kaip. Tačiau, ištrūkę į normalų gyvenimą, žmonės paprastai grįžta prie “normalių” santykių. Tose tautose, kur kultivuojami ikivedybiniai berniukų santykiai, vedę vyrai paprastai tuo nebeužsiima.

Elgesio tyrinėtojai mėgina nustatyti, kiek žmonių patiria vienokį ir kiek - kitokį potraukį. Vienais tyrimais nustatyta, kad 90 procentgų žmonių yra heteroseksualai ir tik 10 procentų - homoseksualai. Kiti tyrėjai tvirtina, kad homosesksulai sudaro 10 procentų, biseksualai - 30 procentų, hereroseksualai - 60 procentų visų žmonių. Rezultatai skiriasi, tačiau visi tyrinėtojai pripažįsta, kad absoliučią daugumą sudaro heteroseskualai, o seksualinės mažumos taip ir liks mažumomis. Jeigu esi dešiniarankis, tavęs niekas nepavers kairiarankiu.

Tikriausiai mokslas kada nors nustatys tiksliau, kodėl vienus žmones labiau, o kitus mažiau traukia prie tos pačios lyties asmenų, kiek gyvenimo sąlygos ir kiek prigimtis nulemia jų elgseną. Šiuo atveju mums užtenka konstatuoti, kad homoseksualumas yra gamtoje sutinkamas, taigi NATŪRALUS dalykas, nors mūsų kultūroje kol kas laikomas NENORMALIU.

Natūralu, bet nenormalu. Štai jums medžiaga konfliktui.

Natūralių dalykų žmogus negali atšaukti - gal tik šiek tiek juos iškreipti, nustumti į pogrindį. Kad ir ką darytų bažnyčia, valstybė, visos kultūros įstaigos ir galingoji žiniasklaida, nieko iš to neišeis.

O su norma - kas kita. Jeigu homoseksualumas laikomas normaliu dalyku kurioje nors Azijos šalyje ar Okeanijos salelėje, jis gali tapti norma ir Marijos žemėje. Viskas priklausys nuo to, kas perims propagandos iniciatyvą į savo rankas ir visuomenės nuomonę pakreips savo pusėn. Lesbiečių ir gėjų paradai, kurie taip gąsdina daugelį mūsų žmonių, homoseksualų spauda, kuri dar kelia ir susidomėjimą, - visa tai “atstumtųjų” žygis už naujas moralines normas. Šitie žmonės nori pasiekti, kad homoseksualumas ir mūsų visuomenėje būtų laikomas normaliu dalyku.

Atsargesnius mūsų piliečius šiandien gąsdina pranešimai, kad Vakaruose, į kuriuos integruojasi ir Lietuva, daugeliu atvejų šis žygis būna sėkmingas ir jau pasiekė tokią ribą, kai homoseksualumas laikomas “beveik normaliu” - už ji nebepersekioja įstatymai ir karjeros taisyklės, net kai kurios mažiau konservatyvios bažnyčios leidžia tuoktis homoseksulams. Kas laukia mūsų? Ar nebaisu?

Baimė - natūralus jausmas, jis skirtas perspėti mus apie pavojų ir paskatinti gelbėtis. Jeigu ne baimė, mūsų protėviai vargiai būtų išlikę po milijonų metų žiaurios atrankos.

Socialinė fobija - kas kita. Tai baimės jausmas, nesant realios grėsmės. Dažniausiai jis kyla, paklibinus kokias nors įsisenėjusios socialines normas ar įpročius. “Kas dabar bus? - mąsto išsigandęs tradicijų saugotojas, stebėdamas triukšmingą gėjų paradą. - Grius viena moralinė norma - kas bus su kitomis?”

Kai kurie žmonės atvirai reiškia baimes, kad dabar “lezbės ir piderai” tiek suįžūlės, kad visus įsivers į lovą, prievartaus vaikus, o po to žmonija išnyks, nes žmonės taps “homikais” ir nustos daugintis. Pasaulis suvokiamas kaip dilema - arba jie, arba mes. Kas bus, jei visi taps “homikais”?

Šiandien niekas nekelia dilemos: arba dešiniarankiai, arba kairiarankiai. Visiems aišku, kad gali gyventi ir tie, ir anie. Bet ne visada buvo taip. Vienas mano sūnus yra kairiarankis, ir aš turėjau mokykloje pakelti didelį triukšmą, kad jam leistų rašyti kaire ranka. Dabar kariarankiškumas nebelaikomas nei “liga”, nei “iškrypimu”, nei “anomalija”, o dar visai neseniai vaikai buvo barami, mušami ir kitaip “auklėjami”, kad nerašytų kaire. Mokytojai laikėsi tų pačių baimių: o kas bus, jei visi liausis rašę dešine?

Atrodo, prisideda ir nežinojimas - daugelis įsibaiminusių žmonių homoseksualumą painioja su pedofilija.

Baimė gali kilti dar ir dėl to, kad susidūrėme su kitais ir kitokiais. Kai nuvažiuojame į svetimą šalį ir atsiduriame kitokioje kultūrinėje aplinkoje, mus gali apimti labai stiprus baimės jausmas, ypač jei esame uždaresnio būdo, labiau tradiciški ir augę ribotoje kultūrinėje erdvėje. “Kodėl tie žmonės VISKĄ daro kitaip?” - lenda į galvą mintis. Dėl vieno ryškesnio skirtumo mums tie žmonės gali pasirodyti absoliučiai KITOKIE.

Kitokį suprasti yra kur kas sunkiau. Nesuprantami dalykai gąsdina, tarsi tai būtų gūdus miškas ar tamsi nepažįstama gatvė. Aš, pavyzdžiui, niekaip nesuprantu, kaip vyrus gali traukti prie vyrų, visi vyrai man tokie negražūs, atstumiantys, fi…

Antas vertus, mano skonis - tai mano asmeninis reikalas. Aš juk žinau, kad lesbietės ir gėjai man nekelia jokio pavojaus. Daugelį metų dirbau vieno dienraščio kriminalinio skyriaus redaktoriumi, bet neprisimenu atvejo, kad vyras būtų išprievartavęs vyrą, o moteris - moterį. Užtat esu skelbęs labai daug pranešimų, kad vyrai prievartavo moteris, pasitaikė kaltinimų moterims, kad jos vertė lytiškai santykiauti savo pavaldinius vyrus.

Išeitų, turėčiau bijoti ne homo, bet heteroseksualų, tai yra tokių, kaip aš pats?

Žodžiu, lytinė orientacija nei kiek nesipjauna su prigimtimi (iš prigimties galime būti ir tokie, ir tokie), o su morale tai turi mažai ką bendro. Keičiantis tradicijoms darosi akivaizdu, kad heteroseksualai nėra nei kiek “padoresni” už homoseksualus ar biseksulaus (kuriuos traukia vieni ir kiti), lygiai taip pat šiandien būtų naivu manyti, kad religingi žmonės yra “moralesni” už laisvamanius.

Nežiūrint į tai, kad visuomenės pakantumo reikalaujantys gėjai ir lesbietės nekelia mums realios grėsmės, visgi nereikėtų pamiršti, kad socialinė fobija - tai labai REALUS ir stiprus baimės jausmas. Jeigu realus, jis bet kada gali sustiprėti ir prasiveržti agresijos forma. Aš tai pirmiausia norėčiau priminti lesbietėms ir gėjams jų pačių labui - rengdami eitynes ar viešą pareiškimą, visada galite susilaukti akmenų krušos, ir niekad nežinai, iš kur atlėks pirmasis akmuo - nuo kažkurios bažnyčios, uniformuotos partijos ar galingosios žiniasklaidos pusės. Turint galvoje gana stiprią šių dienų socialinę įtampą, akmenų kruša gali būti labai lengvai nukreipta nuo vyriausybės rūmų į gėjų eitynių pusę.

Susidomėjęs šita tema, perskaičiau nemažai žiniasklaidos publikacijų ir skaitytojų reakciją į jas. Liūdna, bet tenka pripažinti - beveik visada reakcija būna nuožmi, kraštutinė, bekompromisė. Jeigu žmonės ginčytųsi ir užgauliotų vienas kitą ne virtualioje, bet realioje erdvėje, visa tai virstų kruvinomis muštynėmis. Ir visai nesvarbu, kokių pažiūrų susiremia žmonės. Stereotipai nežiūri nei lyties, nei amžiaus, nei profesijos, nei išsilavinimo.

Atrodo, mūsų laukia ilgas kelias į pakantesnę ir atviresnę visuomenę - gerokai ilgesnis, nei vieno parado žygis.

Kitas gyvenimas

Patiko (0)

Rodyk draugams

Komentarai (35)

deimantukas2010-03-20 11:31

Manęs visiškai negąsdina gėjų ir lesbijiečių eitynės. Gal šiek tiek glumin anksčiau, kam demonstruoti, tačiau truputį pasigilinęs supratau, kad tai yra , kaip protesto akcija prieš jų nepripažinimą.
Seniai, gal 25 metus žinau,kad tokių žmonių yra, nes mano vienas draugas jaunystėje pasakė,kad jo netraukia moterys, o traukia vyrai. Aišku man tada buvo keistoka, nes manęs vyrai lytiškai netraukdavo ir su kitais draugais mes iš jo kartais juokais pasišaipydavom, patraukdavom per dantį, tačiau po kurio laiko tą nustojom daryti, nes jis labai tolerantiškai reaguodavo į tai ir mums juoktis pasidarė nebeįdomu. Ilgainiui aš su savo draugo santykiais su vyrais susitaikiau ir jie man visiškai netrukdė mūsų draugystei. Tai tiesiog tapo ne mano reikalu. Iki šiol nei jis manęs prievartavo, nei kito vyro, su kuriuo draugavo. Galutinai supratau, kad tai nieko bendro neturi su prievarta, nes prievartautojų pasitaiko visur ir nebūtinai tik tarp “gėjų”.

Petras2010-03-21 10:32

Tikrai, gėjus masėse asocijuojasi su prievarta, nors jokio ryšio nėra - daugybė spaudos pranešimų apie heteroseksualų prievartą, bet jų su prievarta niekas neasocijuoja - kaip save patį siesi su prievartautojais? Be to, spaudos pranešimuose niekada ir neakcentuojama, kad moterį išprievartavo heteroseksualas. Lygiai taip pat mūsų spauda nerašo, kad parduotuvę apvogė lietuvis, - užtenka nurodyti vardą ir pavardę. Bet jeigu parduotuvę apvogs čigonas… To dalyko nenutylės nė vienas laikraštis.

Taip suformuojami socialiniai prietarai - stereotipai. Mąstyti nelinkusi vidutinybė protauja ir kalba iš aplinkos gautais stereotipiniais minčių ruošiniais: gėjus - pedofilas, musulmonas - teroristas, rusas - okupantas, čigonas - vagis, žydas - apgavikas, negras - tinginys, žemaitis - lėtapėdis ir t.t.

Jeigu, tu, Deimantuk, įveikei bent vieną savo prietarą, tai padarei dar vieną žingsnį į laisvę.

R.A.2010-03-21 11:43

Labai rimtas ir ilgas internetinis straipsnis.

kaspis2010-03-21 17:52

Puikiai sudėliotaš.

Hmz2010-03-21 18:52

Ačiū, Petrai, už rimtą ir įžvalgų įrašą.

Subjektyvi2010-03-22 10:55

Jūs turite vaikų?

Petras2010-03-22 12:23

Subjektyvioji, skaityk straipsnį.

bernadeta2010-03-22 14:39

Vėl pasirodysiu nesusipratėlė, bet gal kalta mano nebejaunystė. Teoriškai suprantu, kad gamtoje taip jau susiklostė, kad egzistuoja homoseksualūs santykiai. Nepakenčiu neapykantos, supriešinimų, ramai gyvenu nesikišdama į “kitokių” asmeninius reikalus. Galbūt ir tiesa, kad jie paradais , protestais bando išsikovoti vietą po saule, būti “lygiais tarp lygių”. Tik kažko prieš akis stojasi ryškiai rėksmingi jų paradai, iššaukiančios manieros, neestetiški vaizdai… Pašiurpstu… Ir tuoj, kaip kokia perekšlė, trokštu slėpti nuo jų vaikus… Tokie paradai tik dar labiau supriešina visuomenę ir panašu, kad jie net nebando ieškoti kitokių, patrauklesnių metodų.

Petras2010-03-22 16:36

Bernadeta, man irgi atrodo kažkoks nesusipratimas, kad žmonės turi eiti ir viešai pareikšti apie savo seksualinę orientaciją. Gerai, kad man nereikia. Visuomenė nėra priešiška tokiems, kaip aš.

Dar neseniai ji buvo priešiška kairiarankiams. Aš turėjau eiti ir kovoti dėl savo sūnaus, kad priešiška mokykla jo netraumuotų.

Taigi problema yra ne tai, geras ar blogas yra metodas tasai paradas. Prbolema kyla dėl to, kad prietaringa visuomenė yra priešiška, agresyvi, žiauri kitokiems. Jeigu tie žmonės nebūtų kovoję už save, juos tebesodintų į kalėjimus. O gal nežinai, kad tarybiniais laikais baudžiamajame kodekse buvo toksai straipsnis? Už ką juos teisdavo? Už ką juos puola katalikų bažnyčia? Už tai, kad Kūrėjas juos sukūrė tokius, kokie jie yra!

Kodėl bažnyčia eina prieš Dievo valią?

Ji visada ėjo prieš Dievą ir kovojo su Dievo sukurta gamta. Užtat bent vienu klausimu katalikų bažnyčia sutarė su bolševikais. Liūdna, bet taip yra…

Aivaras2010-03-23 00:54

“Jeigu tie žmonės nebūtų kovoję už save, juos tebesodintų į kalėjimus.”

O kas pakovos už mūsų vaikus, kad jiems neplautų smegenų apie tai, kad du tėveliai ar dvi mamytės šeimoje yra normalu?
Galbūt pats homoseksualumas savaime ir nėra blogai, nežinau, bet niekuomet nesutiksiu su jų rėkavimais, jog tai yra šaunu, vos ne sveikintina. Mūsų visuomenė yra tokia kokia yra. Galbūt, kai keisis kartos, pasikeis ir visuomenė, bet dabar visokie mitingai, rėkavimai ir postringavimai žiniasklaidoje tolerancijos tikrai neprideda, nes tai tiesiog panašu į priverstinai primetamą nuomonę. O prievartos nenori niekas, net tie patys homoseksualai.

Petras2010-03-23 10:06

Aivarai, tavo vaikų nuo tavo prietarų neapgins niekas, tikriausiai jie iš tavęs paveldės ir tavo vaiduoklius. Juk tavo baimės tiek paralyžiavo protą, kad net neįstengi suprasti, apie ką rašoma.

O nuo tokių straipsnių, kaip šis, tau visiškai nereikia gintis. Tau, kai ir kitoms davatkoms, užtektų nelandžioti po tokius tinklalapius, kur griaunami šventieji prietarai. Juk vis tiek nieko nepadarysite - inkvizicijos laikai praėjo, kitatikių nebeiškepsite ant laužų, liežuvo inkvizicijos replėmis nebeišlupsite. Ir gėjų nebeiškastruosite, į kalėjimus nebesusodinsite. Kas bus, Aivarėli, kas bus?..

Apokalypsis2010-03-23 11:00

Man paprasčiausiai keista kad populiarūs dalykai priskiriami prie normos, o tada jau ir prie natūralumo.
Asmeniškai manau kad žmogus ir gyvulys tai ne tas pats, nors žmogus atsisakęs mąstymo ir kritinės analizės tampa gyvuliu, tenkinančiu vien instinktus.

Teko susipažinti su statistika, kad tėra trys procentai homoseksualių asmenų, kurie tokie gimė. Nesulyginsi su 53 procentais Amerikoje darytoje apklausoje, kuri tiesa, labiau atskleidžia biseksualius santykius nei homoseksualius. Tačiau statistika ir lieka statistika, net jeigu atskleidžiama teisinga informacija galima pritempinėti duomenis iki begalybės.

Man homoseksualizmo propagavimas siejasi su Romos laikais, kuomet normalu buvo pasiturinčiam žmogui turėti nuo vaikystės berniukų, naudojamų seksui. Po to tie berniukai išaugdavo, turėdavo savo turto ir taip pat pulkelį sugulovų. Nekeista kad istorija vis pasikartoja. Juk nuo to laiko viskas tik nuėjo į pogrindį po katalikų bažnyčios sparneliu.
Ir dabar ima šis tas išlįsti, nors tai tik ledkalnio viršūnė. Tiesa ir toliau slypi giliai.

Tiesiog reikia atskirti homoseksualumą (seksualinė orientacija) ir homoseksualizmą (gyvenimo būdas).
Per prievartą juk niekas neliepia pakeisti heteroseksualo orientacijos. Tačiau prikaišioja tokį gyvenimo būdą kuris nėra normalus ir nėra natūralus.

Petras2010-03-23 11:34

Apokalipsi, tavo smegenys taip paralyžiuoti prietarų, kad neįstengi priimti nė trečdalio informacijos. Tu nepajėgus skirti natūralių dalykų nuo normalių. Ne viskas, kas natūralu, laikoma tam tikroje kultūroje normaliu. Tačiau natūraliems dalykams nieko negalima “priskirti”, lygiai taip pat natūralių dalykų negali “išbraukti” iš natūralių. Natūralu - tai gamtiška. Gamtos negali pertvarkyti nei tavo Tamkevičius, nei jo šventenybė popiežius.

Kai žmogus nesupranta teksto, jam ima vaidentis. Tau, pavyzdžiui, jau vaidenasi, kad aš agituoju heteroseksualus pavirsti honoseksualais, nors iš tiesų įrodinėju priešingai: jeigu esu heteroseksualas, manęs niekas nepavers homoseksualu, net jeigu uždarytų į katalikų vienuolyną ar kunigų seminariją. Mokykloje reikalavau, jog mano vaikui kairirankiui leistų rašyti kaire ranka, ir nuo savo prietarų pakvaišusi mokytoja protavo lygiai taip pat, kaip dabar tu: “Tai visi turės rašyti kaire?” - klausė ji. Ir ta mokytoja, ir tu, ir tavo Tamkevičius neįgalūs suvokti, kad vieni gali rašyti kaire, o kiti dešine, neagituodami vienas kito pereiti į “savo pusę”.

danys20052010-03-23 17:47

Vis dar nesuprantu iš kur šita baimė kyla.Be paradų ar pripažinimo siekimo, homoseksualai nieko blogo lyg ir nedaro, o dabar žiniasklaida ir visuomenė juos paišo kaip kažkokias velnio išperas kurie suvalgys mūsų atžalas, sudegins namus ir atidaužys mus su beisbolo lazda… Išvis, Lietuvoje gyvena labai daug fobų (netik gėju ar pan).Daugelis Lietuvos gyventojų dabar bijo visko kas neįeina į stereotipinės 60′ų metų šeimos tradicijas.Dėkui atviram mastymui, naujoji karta atitrūksta nuo šito siauro gyvenimo supratimo.Praktiškai dėl stereotipų ir atsiranda šitos socialinių mažumų baimės ir neapkentimai.Bet nebandau kišti savo nuomonės, atvirkščiai, jei nesutinkat, paprieštaraukit, aš atvirai priimu gerą argumentą, sugebu atvirai mastyti.

Hmz2010-03-23 21:36

Apokalypsis: “Teko susipažinti su statistika, kad tėra trys procentai homoseksualių asmenų, kurie tokie gimė.”

Panašią žinutę internetiniai komentatoriai kartoja gan dažnai. Skaičiai, tiesa, skiriasi, bet esmė lieka ta pati. Kaip ir tai, kad nė vienas nesugeba pateikti nuorodos į informacijos šaltinį ir apsiriboja tik “teko skaityti”, “mokslininkai nustatė”, “kažkur girdėjau”.

Petras2010-03-24 10:08

Ko gero, nėra esminio skirtumo, ar tai “trys procentai”, ar daugiau. O jeigu vienas procentas? Ką tai reikia? Ar tie žmonės neturi teisės gyventi, jeigu jų mažai?

Problema kyla dėl to, kad katalikų bažnyčiai vienas žmogus ir jo gyvenimas absoliučiai nieko nereiškia, mažai ką reiškia šitai bažnyčiai ir nedidelė grupė. Jeigu krikščionių tikėjimas vertintų žmogų ir jo gyvenimą, jie nebūtų tiek žudę inkvizicijos laikais, bebūtų masiškai skerdę žmonių per šventuosius karus. Šventas karas - argi tai ne viską pasako apie šitą tikėjimą?

Ką siūlo homoseksualams žiaurioji bažnyčia? Jos siūlymą perdavė bažnytininkas Apokalypsis: atskirti lytinę orientaciją nuo gyvensenos. Bet kuris psichiatras susiimtų už galvos - juk tai siūlymas įsitaisyti neurozę! Įsivaizduok, tave iš prigimties traukia prie vyrų, bet tu klausyk kunigėlio ir eik gulėti su moterimi, nors pats jautiesi esąs moteris… Tai būtų tas pats, jei homoseksualas vyskupas mane verstų gulėti su vyru… Fi. Jeigu niekas, net popiežius neturi teisės manęs taip kankinti, tai kodėl mes turėtume kankinti homoseksualą?

O kad bažnytininkai neįstengia skirti normalių ir natūralių dalykų, tai, žinoma, ne prigimties, bet nuostatų reikalas. Visose psichologijos vadovėliuose aprašyta, kad prietaras blokuoja bet kurią informaciją, kuri pavojinga prietarui. Štai kodėl religijos fanatikas mąsto puse ar trečdaliu smegenų - priklauso nuo to, kiek jį užvaldė bažnytiniai prietarai.

Apokalypsis2010-03-25 08:10

Esmė tokia, kad man nesvarbu ką kultūra laiko ar nelaiko normaliu dalyku. Manęs negali versti elgtis vienaip ar kitaip, nes aš geografiškai gyvenu tam tikroje vietoje, kur egzistuoja kažkokia kultūra.

Petras2010-03-25 08:35

Nesibaimink, Apokalipsi, vargšeli - tavęs niekas neverčia tapti gėju. Jeigu mano sūnus rašo kaire ranka, ir man pavyko išreikalauti mokykloje jam tokią teisę, tai tavęs tikrai niekas nevers irgi rašyti kaire ranka. Atsipalaiduok, įkvėpk oro - siaubas turėtų praeiti. Tau labai negerai skaitytis straipsnius, kurių neįstengi suprasti.

Oni2010-03-28 13:14

“Įsivaizduok, tave iš prigimties traukia prie vyrų, bet tu klausyk kunigėlio ir eik gulėti su moterimi, nors pats jautiesi esąs moteris…” — Petrai, maišot du dalykus: homoseksualumą ir transseksualumą. Tai, kad mane fiziškai traukia kita moteris, dar nereiškia, jog pati jaučiuosi esanti vyras.

Petras2010-03-28 14:23

Nieko, Oni, aš nemaišau. Jeigu esi lezbietė, ir nesijauti vyras - nieko keisto. Juk ir gėjai ne visi jaučiasi esą moterys. Aš tik panaudojau vieną galimą atvejį, kad tavo tikėjimo broliui būtų lengviau suprasti davatkos proto blokuojamą dalyką, o būtent - kaip šlykštu užsiimti seksu su žmogumi, kuris tavęs netraukia.

Transseksualai - dar labiau kunigų ir davatkų nekenčiami žmonės, ypač jeigu jie ryžtasi pasikeisti “svetimą” lytį į “savąją”. Bet šios temos neliečiau tyčia, nenorėdamas painioti ir taip davatkoms per sunkią temą. Jeigu kam įdomu, galiu pasakyti tik tiek, kad transseksualas - tai moters kūne gimęs vyras arba atvirkščiai - vyro kūne gimusi moteris. Anksčiau transesksualumas buvo laikomas tapatybės sutrikimu ar netgi nervine liga, tačiau naujausi smegenų tyrimai rodo, kad transseksualas - tai kitokios smegenų struktūros žmogus. Tarkim, užaugo berniukas su moteriška smegenų struktūra arba atvirkščiai - mergaitė su berniuko smegenimis. Bet nemanau, kad mokslo duomenys bent kiek sumažins bažnyčios ir davatkų nepakantumą šitų žmonių atžvilgiu, ypač jeigu jie ryšis gyventi pagal savo prigimtį. Juk ne visi transseksualai yra gėjai arba lezbietės, kai kurie taip ir lieka viengungiai, neieškodami sau partnerių. Tai jiems visų lengviausia patarti - juk vyro kūne per klaidą gimusi moteris gali prisipirkti maldaknygių ir visą gyvenimėlį garbinti Švč. Mergelės Marijos nekaltybės plėvelę. Kokio jai dar sekso?

Oni2010-03-28 17:07

Taip, Petrai, matyt, per jautriai sureagavau į jūsų bandymą kalbėti davatkai suprantamais pavyzdžiais. Tarp kitko, transseksualai ne būtinai gali būti gėjai arba lesbietės — daugumą jų, kaip ir ‘normalių’ žmonių, traukia priešinga lytis (t. y. priešinga tai, kurios jie patys jaučiasi esantys).

“Bet nemanau, kad mokslo duomenys bent kiek sumažins bažnyčios ir davatkų nepakantumą šitų žmonių atžvilgiu, ypač jeigu jie ryšis gyventi pagal savo prigimtį.” — so true; kiek susiduriu su tais, kurie Bibliją laiko argumentu, pastebiu, kad jie blokuoja viską, kas susiję su moksliniais tyrimais ir studijomis. Kartais atrodo, jog jie taip elgiasi, paprasčiausiai nesąmoningai bijodami patys suabejoti savo tiesomis, kuriomis iki šiol gyveno. Bet kai mokslas yra jų pusėj — surprise surprise, jis taip pat tampa tokiu pačiu argumentu, kaip ir Biblija.

P. S. *leSbietė

Justinas V. D.2010-03-28 17:12

Šaunus straipsnis, Petrai! Labai smagu matyti kaip viskas ūkiškai ir gražiai sudėliota. LGBT žmonės jau seniai bando paaiškinti tokius, regis, paprastus dalykus.

Petras2010-03-28 18:37

Na štai, Oni, mes kalbame apie tą patį. Galiu pridurti nebent tiek, kad absoliuti dauguma mano pažįstamų davatkų neskaito Biblijos ir nelabai nutuokia, kas joje rašoma. Katalikai pagal tūkstančių metų tradiciją bijo šių knygų ir tenkinasi vietinio dievuliuko, t.y. kunigo mokymu.
Nesupratau tavo P.S., bet paskui pamačiau parašęs lezbietė. Tiek to, svarbu, kad vienas kitą supratome.

Johnny2010-03-29 07:59

„Juk ir gėjai ne visi jaučiasi esą moterys.“

Teiginys tartum sako, kad tokių visgi dauguma. Jei gėjus manieringas, visai nereiškia, kad jis jaučiasi moterim. Teko sutikti homoseksualią transseksualę, bet šiaip transseksualumas labai retas ir su seksualine orientacija nesusijęs, tad pavyzdys, kad ir davatkoms paaiškinti, netinkamas.

Petras2010-03-29 10:19

Johnny, kada vartoji aptakią savoką “teiginys TARYTUM pasako”, tai ir kitoje vietoje vartok tokią pat neapibrėžtą išvadą: “Pavyzdys yra TARYTUM netinkamas”. Ar davatka, ar ne davatka, diskutuoti reikia sąžiningai.
Man yra keistas fanatikų polinkis ingnoruoti objektyvius tyrimų duomenis ir vietoj jų naudoti savo subjektyvius pastebėjimus “teko sutikti”, “esu matęs”, “bet šiaip” ir t.t. Vienas yra sutikęs tokį, kitas kitokį žmogų, ir kiekvienas stengiasi matyti pagal savo akį. Taip netrunkama nusišvekėti, kad seksualumas su seksualine orientacija nesusijęs.

vienas2010-03-30 16:54

saunus straipsnis. Niekada nesupratau tu beviltisku protestuotoju pries homo eitynes, kaip jie nesupranta kad daro dar didesne reklama, del ko ir vyksta tos eitynes, gal jie bijo kad nesusilaikys ir patys tuoj pat pataps tokiais, griebs vaivorykstes veliava ir prisijungs prie parado? na man tai sveiku protu nelabai suvokiama kas cia pries ka kovot zada.

deimantukas2010-04-01 06:29

Aš nueisiu pasižiūrėti to parado ir apmėtysiu tuos gėjus akmenimis.

Petras2010-04-01 07:52

Taip, žinoma, Deimantuk. Tikras krikščionis turi nekęsti tų, kurie… Na, tikras krikščionis turi ko nors nekęsti. Vadinkime juos klaidatikiais, eretikais, ištvirkėliais. Jie daug blogesni už mus. Mes geresni už juos. Tai - akmuo, ant kurio laikosi mūsų tikėjimas.

jakatau2010-04-09 16:30

dar siulyciau nekest ir protestuot pries tuos kurie turi zalius dviracius! nejau dabar visi turesim vazinet zaliais dviraciais?!

laisvaslaikas2010-04-11 10:38

Siūlau surengti kairiarankių paradą. Į kairią ranką čiupti savo darbo įrankius - šakes, kastuvus, tušinukus, po akmenį ir eiti prie Sporto rūmų su šūkiais “kairė ranka arčiau širdies”. Juk reikia, kad mus pastebėtų, reikia įrodyti, kad mes egzistuojame ir nekeliame grėsmės dešiniarankiams. Va, kokie mes! Mes- ne blogesni už gėjus!

Petras2010-04-11 17:07

Laisvalaiki, pavėlavai. Palyginti neseniai tavo tipo žmogeliai puldinėjo kairiarankius, baudė juos, tyčiojosi, neleido rašyti kaire ranka, ir aš turėjau eiti į mokyklą ir nuo bukapročių ginti savo sūnaus kairiarankio teises. Jeigu tada kairiarankiai būtų surengę paradą savo teisėms ginti, būčiau ėjęs ir aš, nors pats nesu kairiarankis. Šiandien davatkos pagaliau susitaikė su kairiarankiškumu, kairiarankių nebepuola netgi tokie, kaip tu, ir kairiarankių paradai nebereikalingi. Šiandien jūs puldinėjate kitus žmones.

O jakatau labai taikliai pastebėjo apie tuos dviračius. Siaurakakčių baimės yra būtent tokios.

kitoks2010-04-13 16:38

Gebiamas Petrai, Jūs skelbiate toleranciją ir pakantumą, bet iš jūsų komentarų trykšta neapykanta kitaip mąstantiems. Aš irgi nenoriu šokti pagal ES madų dūdelę ir man nepriimtini gėjų paradai, nes nemanau, kad reikia viešinti savo lovos reikalus. Tai ir mane sudirbsite? Ar čia koks uždaras homikų klubas?

Petras2010-04-13 20:01

Žiūriu, labai jau vargingi davatkų psiaudoargumetai. Vienas rado korektūros klaidą (vietoj lesbiečių parašiau lezbietes), kitam pasivaideno, kad gėjus laikau transvestitais, trečias susigalvojo “ES madų dūdelę”. Ir viskas? Nieko daugiau iš savo galvelių išspausti negalit? O straipsnio argumentų, kaip matau, ne tik neįveiksit, bet ir nesukramtysit. Na, straipsnio autorių pavadinti “homiku” nereikia baigti nė kunigų seminarijos…

O dėl pakantumo nepakantumui… Kai gyniau savo sūnaus kairiarankio teises, nekaltą vaiką užsipuolusi mokytoja irgi kalbėjo labai panašiai: ji sakė, kad esu laibai įžūlus ir grubus. Esu girdėjęs, kad ir fašizmo apologetai reikalauja tolerancijos savo antisemitizmui, jie pasiryžę kovoti už savo teisę laisvai varžyti kitų teises. Bet aš nesu iš tų, kurie pakantūs fašizmui, davatkiškumui, fanatizmui, inkvizicijai, pedofilijai. Labiausiai nepakantus buvau tada, kai vieną vakarą Telšių geležinkelio stotyje pamačiau oponentų spardomą žmogų. Galėjau kartu su visa minia reaguoti pakančiai, bet ir tada pasielgiau labai grubiai, turiu prisipažinti - itin grubiai. Aš pakėliau ranką prieš kitaip manančius - prieš tuos, kurie mano, kad gali spardyti kitą.

O dėl lovos reikalo… Jeigu tai būtų tik “lovos reikalas”, kaip čia rašo viena tipiška davatka, tai ir pedofilijos bažnyčiai nereikėtų lįsti po svetima antklode. Negi pritrūko jaunų berniukų?

kitoks2010-04-14 08:42

Gerb, Petrai. Matau, kad jūs nejaučiate skirtumo kas yra ginti žmogų ir ginti ideologiją. Gėjų judėjimas - tai ideologija. Niekas jų ant žemės nespardo, čia tik jūsų įaudrintos vaizduotės vaisius. O kad gėjų judėjimas yra ideologija, aš jums tuojau pat įrodysiu. Beje, remsiuosi tik gėjams palankiais mokslinių tyrimų rezultatais (nes kitokių jūs nepripažįstate). Tikriausiai žinote angliškus žodžiu “sex” ir “gender”. Lietuviai turi vieną žodį - lytis, o anglai - du žodžius, kurie reiškia tą patį “lytis”. Homoseksualų ideologai remiasi psichologinėmis teorijomis, kad “gender” yra ne įgimtas, o formuojamas aplinkos. (Tuo tarpu “sex” yra įgimtas). Ir pvz., jeigu vyras save tapatinasi su moterimi, tai reiškia, kad taip buvo suformuotas jo “gender”. Viskas iki šiolei buvo “pagal” homikus (čia aš trumpinu, nes tiesiog tingiu rašyti tą ilgą žodį, nuo kurio jau ausyse zvimbia). Dabar mano nuomonė. Psichologų yra nustatyta, kad žmogžudžių, vagių ir kitų kriminalų vaikystė buvo labai sunki ir jie dėl to tapo tuo kuo tapo. Kur aš vedu? Visai ne ten, kad atrodytų, jog h-us reikia uždaryti į kalėjimą. Pasihologai yra daug pasiekę savo srityje, netgi kriminalinių nusikaltėlių perauklėjime. Pagal juos, tai yra tiesiog labai nelaimingi žmonės, kuriems reikia pagalbos, paramos, kurios jie tiesiog negavo vaikystėje. Lygiai taip pat yra ir su h. Jiems reikia padėti, juos gydyti, nes tai yra labai nelaimingi žmonės, nes negali turėti nei vaikų, nei šeimos. Jais paprasčiausiai kažkas pasinaudoja ir krauna sau politinį kapitalą. Tokia mano, gerb. Petrai nuomonė. Ar ji panaši į “davatkiškumą” ar jūs tą žodį panaudojote tik pagal principą - “tikslas pateisina priemones”. Beje, tuo principu naudojosi Stalinas ir Hitleris. Laukiu atsakymo. Sąžiningo.

Petras2010-04-15 08:15

Labai gerai, kad ateina kokia davatka ir primena apie savo bendraminčius Staliną bei Hitlerį - jie irgi homoseksualumą laikė liga, nusikaltimu, o gėjus arba šaudė, arba kišo į lagerius. Dar palyginti neseniai gėjai ir Lietuvoje pagal sovietinį baudžiamąjį kodeksą buvo sodinami į kalėjimus (jiems baudžiamajame kodekse buvo atskiras straipsnis), o dabar ateina davatka ir sako: gėjų niekas nespardo ant žemės. Taip, šiandien davatkos jų nebegali spardyti, nes šitie žmonės kovojo už savo teises ir pasiekė, kad diskriminaciniai įstatymai jų atžvilgiu būtų panaikinti. Šiandien sunku įsivaizduoti, katalikų bažnyčia, prisiminusi savo tūkstantmetę istoriją, kur nors turgaus aikštėje sudegintų kokį gėjų. Tačiau to ji nedaro ne dėl savo “gerumo”, bet dėl to, kad žmonės sukilo prieš davatkų valdžią.

Šiandien tikriausiai neberasite Europos valstybės, kur homoseksualumas būtų laikomas nusikaltimu, jis seniai psichiatrų išbrauktas ir iš ligų sąrašų, bet seno kirpimo davatkos dar svaičioja apie būtinybę “gydyti” šiuos žmones. Dar visai neseniai buvo mėginama “gydyti” ir kairiarankius… Nežinau, ar šiandien atsirastų kokia davatka, kuri kairiarankiškumą laikytų “ideologija”, bet natūralų potraukį savo lyties asmenims ideologija dar pavadina. Aš tik nesuprantu, kaip ta ideologija užsikrėtė mano šunys? O potraukis priešingos lyties asmenims - irgi ideologija?

Davatkos turi fenomenalią savybę negirdėti ir nesuprati argumentų, kurie ardo jų prietarus, paneigti - tuo labiau jų negali… Daug paprasčiau pameluoti apie kažkokius “mokslinius tyrimus”, kuriais tuoj tuoj pasirems, bet vietoj to pažeria kažkokį beviltišką minčių kratinį, ką psichologai esą nustatę apie “žmogžudžių, vagių ir kitų kriminalų sunkią vaikystę”. Kuo čia dėti psichologai ir kriminaliniai nusikaltėliai? Jeigu kokia davatka gėjus dar vis laiko nusikaltėliais ir gretina juos su žmogžudžiais, tai dar nieko nereiškia - homoseksualumus civilizuotose šalyse nebelaikomas nusikaltimu… Bet kam čia šnekėti tą patį? Davatkos vis tiek negirdi! Joms ačiū už tai, kad išdėstė savo davatkiškumą. Akivaizdu - pavojus kitokiems žmonės yra, labai gerai, kad jie toliau gina savo teises, nors jau pasiekė, kad jų bent nesodintų į kalėjimus.

Rašyti komentarą

Tavo komentaras